Thursday, July 8, 2010

Movie Review...

Salam pagi semua...

Pagi ni, entri aku simple sahaja kerana aku nak bersiap berangkat sekejap lagi. Apa aku nak cerita? Semua orang sibuk bercerita tentang World Cup, the so called sotong ajaib lah... Tapi aku nak cerita tentang movie yang aku baru lepas tonton malam tadi (malam ke sebab dah jam 2 a.m lebih, huhuhuh...). Aik? Tonton movie apa cik Sarah? Haaa... Aku ni fanatik siri kartun Avatar: The Last Airbender. Jadi, dapat tangkap tak movie apa?



Oohhh... Ini kerja cik Sarah kita ye. Ahahahah... Janganlah gitu. Aku bukan jenis yang ke tempat ramai orang berasak-asak untuk menonton movie. Aku lebih suka menonton in the comfort of my home, salah ke? Aku bukan buat jual pun movie yang aku download tu semua. Ye, ye... Aku tahu salah. Tapi, aku ni dah fanatik nak buat macamana? Sebab iklan movie ni semakin membuat aku tak sabar nak menontonnya dalam visual realiti, bukan dalam bentuk kartun lagi.

Akan tetapi, dalam keghairahan aku menonton movie tersebut, segalanya lenyap begitu sahaja kerana movie itu dari Buku 1, Book One: Water Tribes. Haisss... maknanya ada lagi 3 buku nak kena tunggu. Tiga movie lagi menyusul sebelum akhirnya Avatar dapat bertarung dengan Fire Lord, Ozai.

Haaaiii... Boleh berjanggut nak tunggu sampai habis semua 'buku' nie. Huhuhuh


The Last Airbender casts:
Noah Ringer as Aang
Dev Patel (from Slumdog Millionaire) as Prince Zuko
Nicola Peltz as Katara
Jackson Rathbone (from The O.C) as Sokka


Apa-apa pun, credits to this movie on it's special effects. Suka tengok Katara buat Waterbending, Aang buat Airbending dan Prince Zuko buat Fire Bending.

Have to wait for the next book to come out. Huhuhu...

4 comments:

  1. ni 1st time dni tengok muka2 pelakon tu tau :) comella pempuan tu

    ReplyDelete
  2. Whow, sy pun peminat citer avatar gak =D

    ReplyDelete
  3. dni: memang comel prempuan tu..:)

    r-mean: nak tgk? nnti Sarah letak posting baru mana nak download. (hopefully link tu diorg blum delete lah...)

    m.izzat: peminat gak? hahahah... seangkatan lah...

    ReplyDelete