Thursday, February 10, 2011

Pembedahan Plastik

Salam selamat malam buat pembaca yang sudi membaca,

Entri kali ni Sarah nak kongsi satu email 'mengong' ala-ala sengal yang Sarah dapat dari teman Sarah. Bila difikirkan semula, kenapa manusia sekarang ni suka buat perkara yang tidak mendatangkan faedah keatas diri mereka ye? Adakah mereka mahu merasakan apa itu sengsara? Kemudian barulah nak menangis menyesal pula...

Sila baca dibawah ini:

" Biasanya orang membuat pembedahan muka supaya makin cantik, tetapi sebaliknya seorang pemuda Brazil cuba melawan fitrah alam. Ternyata dia tidak bersyukur dengan wajah yang sempurna dicipta Allah dengan menukar mukanya kepada muka anjing atau manusia berkepala anjing dengan membuat pembedahan.
Pemuda ini membuat pembedahan dengan bangkai kepala anjing yang di’lekatkan ke mukanya. Tetapi ramai yang berpendapat bangkai anjing tadi akan membusuk kerana darah anjing tidak boleh sebati dengan darah manusia.. Dunia semakin gila. "









Nampak tak apa yang Sarah cuba sampaikan? Semakin lama semakin kurang berfikiran panjang manusia kini. Ada pulak buat pembedahan plastik semata-mata nak tukar muka tu kepada muka anjing? Waras ke tidak orang ni ye? Sarah tak faham kenapa dalam banyak-banyak binatang, muka anjing??? Kenapa? Boleh sesiapa tolong jawabkan tak?




No comments:

Post a Comment